Kayıt Ol

İsim - Soyisim

E-mail Adresi

BIST100

80.903,23

1,24%

BIST50

77.709,4

1,26%

BIST30

99.281,84

1,34%

BIST SINAİ

75.886,4

0,75%

DOLAR

2,206

0,00%

EURO

2,781

0,00%

ALTIN

83,072

-2,08%

ALTIN ONS

1.175,97

-1,99%

TR EN

Destek Hizmetleri

Müşteri odaklı  düşünce, çözüm odaklı hizmet ve sürdürülebilir müşteri memnuniyeti kapsamında  müşterilerinin ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçları karşılayacak en iyi hizmeti üretmek amacında olan BMD, müşterilerinden gelen; istek, destek, şikayet ve yardım taleplerinin çözümü için “Müşteri Destek Yönetim” sürecini en etkin şekilde yönetmektedir.
 

BMD çalışanları , müşterilerinin her türlü taleplerini mümkün olan en kısa sürede en uygun çözümü sunmayı taahhüt eder.

Müşterilerimizden telefon, faks, e-mail aracılığı (bmd@bmd.com.tr) ile gelen, istek, destek, şikayet ve yardım talepleri, “Müşteri İlişkileri Birimi” nin konularında uzman personelleri tarafından takip edilmektedir. Tüm müşteri taleplerinin 24 saat içinde sonuçlandırılmakta,  24 saat içinde sonuçlandırılamayacak talepler içinse müşteriye bilgi verilmektedir.
 

Ayrıca veri yayın programları ve mobil uygulamalar hakkında destek verilmesi, derinlikli veri yayın ekran tanımlamalarının yapılması ve takibi, BMD ve banka internet şubelerinin genel kullanımları hakkında bilgilendirmelerin yapılması, ilgili birimimizin sorumluluğundadır.
 

Destek hizmetleri için 0216 547 13 00 numaralı telefondan “Müşteri İlişkileri Birimi” miz ile iletişime geçebilirsiniz.

Acentelerimiz